سوالی مبهم






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک فنجان عشق

میل کردنش آسان نیست...

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یا کریم خانه می ریزد... 

چه بخشنده خدای عاشقی دارم...!!     که می خواند مرا با اینکه می داند گنهکارم...

دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم...      برایت من خدا را ارزو دارم...!!!


نظرات شما عزیزان:

Fatemeh.l
ساعت1:24---11 مرداد 1391
وااااااااي تحت تأثير قرار گرفتم

بابا يكي منو بگيره!!!!
پاسخ:چه عجب دوباره امدی....


Mohsen
ساعت15:02---1 مرداد 1391
گاهي انساني در بيست سالگي مي ميرد و در هفتاد سالگي خاك مي شود...

وبلاگ زيبايي داري دوست من، اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كنپاسخ:مرسی از اینکه بهم سرزدی جمله ات تاثیر گذار بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت14:18توسط رها | |